Translate

Tietoja minusta

Oma kuva
Yhteiskunnan pohjasakkaa, joka on oppinut ajattelemaan.

25.2.2012

murhaajatkin voivat parantua joten...


 Kun katoin tän videon luulin sitä vitsiksi, juu on kuullu tästä järjestöstä- eniten sitä kuinka vittumainen, epäreilu kulttuuriministeri lopetti heidän tuet.. en kyllä ihmettele miksi.
Aloitin postauksen tavalliseen tapaani vittusaatanamitätääpaskaon?!?! MUTTA, päätinkin olla hieman asiallisempi.. hieman

"mä ajattelin että mä voisin viettää koko loppuelämäni sen tytön kanssa, mä oikeesti välitin siitä tosi paljon, mä halusin olla sen vierellä.. aattelin et mä oon rakastunu siihen"
"sitten mun ystävän rukoillessa mä näin pyhän hengen"
"sitten mä päätin että mä en halua olla enää sen tytön kanssa, mä haluan olla hetero, et se mitä raamatussa siitä lukee, on se mitä jumala oikeesti ajattelee"

 MY FAVORITE:
"Jos joku murhaaja pystyy tekee parannusta niin miksei joku homokin?" - ollaanko tässä nyt oikeasti vertaamassa homoseksuaalisuutta murhaan ? 
"Anni" myöskin kertoo olevansa elävä esimerkki siitä kuinka siitä puolesta itessään voi päästä eroon, PÄÄSTÄ EROON?
 "meidän jumala on ihmeidentekijä, ja se voi tehdä sille asialle jotain että joku on homoseksuaali"


Jos tää video olis jonkun tytön tekemä ihan vaan sen takia että haluaa käännyttää homoja ni sit voisin vain naurahtaa ja antaa olla, mutta se että häntä tukee järjestö on mielestäni aika hävytöntä,törkeää,kamalaa,pelottavaa.. Mulla ei ole mitään kristillisia- tai mitään uskontojärjestöjä vastaan, ellei mennä sitten liian pitkälle. Kaikki tälläset "Me ollaan syntisiä, vain jeesus pelastaa"- jutut on mun mielestä aina olleet jotekin pelottavia, varsinkin joskus ala-asteella kun järjestettiin kaikenlaisia uskontojuttuja. yks kysymys, miks uskonto on erillinen oppiaine? Onko 7-vuotias uskonnon propagandasta perillä?
Muttajoo, back to the case, alkoi oikeastaan vähän säälittää tuo tyttö tossa videolla, raukkaparka.. mä toivon oikeasti että se pääsee sinne taivaan isän luo jos hän sen takia muutti sitä kuka on ja luopui ihmisestä ketä rakasti -ainakin kuullosti rakastuneelta. Eniten täs käy sääliksi niitä nuoria jotka oikeasti käyvät läpi sitä vaihetta elämässään jossa etsivät sitä oikeaa olemustaan ja omaa itseään, mä muistan sen vaiheen.. jos joku olisi silloin tullut kertomaan että en saisi tykätä tytöistä ja että se on synti, olisin tuntenut itseni huonoksi ihmiseksi.. En ole ollut suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa, mutta jos se päivä joskus tulee, tiedän olevani täysin normaali ja tiedän että siinä ei ole mitään väärää. Mun mielestä on tärkeää kannustaa nuoria olemaan mitä ne itse haluavat olla, tai minkä tuntevat oikeaksi. "Anni" tuntee oikeaksi sen että uskoo jeesukseen jne.. se on hänen valintansa, joten miten hän voi jauhaa tollasta paskaa homoudesta, se on täysin sama asia kuin joku menisi Annille kertomaan että jumalaa ei ole olemassa ja jeesus on kusetusta. Videoo on katottu reilusti yli 100 000 kertaa, en uskalla ajatella kuinka moni heistä on siinä homo/hetero- rajalla, ja sitten kuulee että homous on väärin ja siitä voi parantua, voivathan ne murhaajatkin!

p.s Tein "pääsetkö taivaaseen"- testin nuotta.com sivulla JA padadammm:
Valitsemasi tie ei johda sovintoon Jumalan kanssa ja sen lopputuloksena on kadotus. Muista, että se ei ole se, jota Jumala kohdallesi haluaa.

loppukevennys... "Joku tyttö kysy saako se rukoilla mun puolesta ja sitten mä näin pyhän hengen." - haha tuli pakosta mielikuva rukoushetkestä jossa ehkä palaa jokin ööö.. suitsuke? ja pyhä henki nousi korkeuksiin.. vaimitensenytmenisikään..........
Anteeksi nyt vaan kaikille mielensa pahoittaneille, mutta tämä video oli mielestäni loukkaava ja asiaton. Niin taitaa olla tämä tekstikin, mutta kaikkihan saavat ilmaista kantansa ja mielipiteensä, myöskin Anni. Siksi mä ylistänkin sanavapautta!
Raamatussakin halutaan vapautta, onko tämä sitä vapautta missä sä luet kirjasta millanen sun pitää olla ja millanen ei?

ois siistii kuulla mitä porukka on mieltä? gei vai ei

Ei kommentteja: